دانلود فیلم و آهنگ

دانلود رایگان فیلم و آهنگ

دانلود فیلم و آهنگ

دانلود رایگان فیلم و آهنگ

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام غلاف

download new music Mohsen Ebrahimzadeh – Ghalaf 

دانلود اهنگ غلاف محسن ابراهیم زاده

Download New Song, Download New Song By Mohsen Ebrahimzadeh Called Ghalaf, Download New Song Mohsen Ebrahimzadeh Ghalaf, Ghalaf, Ghalaf by Mohsen Ebrahimzadeh, Ghalaf Download New Song By Mohsen Ebrahimzadeh, Ghalaf Download New Song Mohsen Ebrahimzadeh, Mohsen Ebrahimzadeh, Mohsen Ebrahimzadeh Ghalaf, avinmusic, آهنگ, آهنگ جدید, دانلود, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ Mohsen Ebrahimzadeh, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید Mohsen Ebrahimzadeh, دانلود آهنگ جدید Mohsen Ebrahimzadeh به نام Ghalaf, دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده, دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام عزیز کی بودی, دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده غلاف, دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام غلاف, دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده غلاف, غلاف, غلاف دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده, محسن ابراهیم زاده, آوین موزیک, کد پیشواز آهنگ های محسن ابراهیم زاده

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام غلاف

من یه دلم داشتم پا روش گذاشتم
چشم از اون چشمای تو بر نمیداشتم
این دل عاشق بود تو که دیدی این دلم صاف و صادق بود
من یه دلم داشتم پا روش گذاشتم
چشم از اون چشمای تو بر نمیداشتم
این دل عاشق بود تو که دیدی این دل من صاف و صادق بود
اره دست خوش بستی دست دلو از پشت

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام غلاف با لینک مستقیم
یه ادم تکو بی کس که از عشقش خوده رو دست اره رو دست
بابا دست خوش تنها شدی دیگه سر خوش
دلم واست دیگه غلافه دوست دارم های که میگم لافه اره لافه

خراب کرد نقشه های این دلو برآب کرد
نه این که نتونه خوش نداشت پیش من بمونه
اره دست خوش بستی دست دلو از پشت
یه ادم تکو بی کس که از عشقش خوده رو دست اره رو دست
بابا دست خوش تنها شدی دیگه سر خوش
دلم واست دیگه غلافه دوست دارم های که میگم لافه اره لاف

  • ۹۶/۰۸/۲۰
  • test test

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی