دانلود آهنگ جدید هوروش بند به نام ماه پیشونی

download new music Hoorosh Band – Mah Pishooni

دانلود اهنگ  ماه پیشونی هوروش بند

دانلود آهنگ هوروش بند ماه پیشونی

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ هوروش بند ماه پیشونی

با انگشت همه نشون میدن منو
ماه پیشونی قلبمو خوب زدی بردی
پاک این دل شده مستو خراب تو
ببین این دل نابو تو گول زدی بردی
وقتشه دیوونه بشم به سیم آخر بزنم
وقتشه که شمارتو بگیرمو زنگ بزنم
نمیتونه سد کنه راهمو کسی جلودارم نیست
مثل تو یکی یه دونه آخه تو این عالم نیست
حالیم نیست یالا پاشو بیا پیش من حالا
اون نازو کرشمه رو ببینم
مارا جادو میکنی والا
چشمون سیاهت کشته مارا
یالا پاشو بیا پیش من حالا
اون نازو کرشمه رو ببینم
مارا جادو میکنی والا
چشمون سیاهت کشته مارا

آسمونو سنگ میزنم امشبو بارون بزنه
هرکیو تو کوچه ببینم میگم اون جون منه
نرگسو خبر میکنم عطرشو امشب بیاره
ازش میخوام رو تن خونه عطرشو جا بذاره
یالا پاشو بیا پیش من حالا
اون نازو کرشمه رو ببینم
مارا جادو میکنی والا
چشمون سیاهت کشته مارا
یالا پاشو بیا پیش من حالا
اون نازو کرشمه رو ببینم
مارا جادو میکنی والا
چشمون سیاهت کشته مارا

پخش آنلاین