دانلود فیلم و آهنگ

دانلود رایگان فیلم و آهنگ

دانلود فیلم و آهنگ

دانلود رایگان فیلم و آهنگ

  • ۰
  • ۰

آهنگ Ki Sen Yalın

Download New Music Yalın – Ki Sen

دانلود آهنگ جدید Yalın به نام Ki Sen با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ Ki Sen

دانلود آهنگ جدید Yalın Ki Sen

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ Yalın Ki Sen

Hazırlanmış bir yere gidiyor gibisin

Benim her yerde elim kolum var

Bilmez misin yüzüm düşmüş

Kaç gündür Düşünüyorum

Tenhalaştı kahvaltılarımız

Bomboş bakıyoruz artık

Bir bildiğin var da susuyor gibisin

Ki sen benim gözyaşlarımı da gördün

Sen benim ilk aldığım güldün

Heyecanını kaybetmişsin

Yok inancını kaybetmişsin

Doya doya sarmamışım

Bize çok günah etmişsin(x2)

Hazırlanmış bir yere gidiyor gibisin

Benim her yerde elim kolum var

Bilmez misin yüzüm düşmüş

Kaç gündür Düşünüyorum

Tenhalaştı kahvaltılarımız

Bomboş bakıyoruz artık

Bir bildiğin var da susuyor gibisin

Ki sen benim gözyaşlarımı da gördün

Sen benim ilk aldığım güldün

Heyecanını kaybetmişsin

Yok inancını kaybetmişsin

Doya doya sarmamışım

Bize çok günah etmişsin(x2)

Ki sen benim gözyaşlarımı da gördün

Sen benim ilk aldığım güldün

Heyecanını kaybetmişsin

Yok inancını kaybetmişsin

Doya doya sarmamışım

Bize çok günah etmişsin(x2)

Doya doya sarmamışım

Bize çok günah etmişsin(x2)


  • ۹۷/۰۷/۲۷
  • test test

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی