دانلود فیلم و آهنگ

دانلود رایگان فیلم و آهنگ

دانلود فیلم و آهنگ

دانلود رایگان فیلم و آهنگ

  • ۰
  • ۰

آهنگ تیغ پوبون

Download New Music Poobon – Tigh

دانلود آهنگ جدید پوبون به نام تیغ با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ پوبون به نام تیغ

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ پوبون به نام تیغ

گفتم یکی دیگه میخوابه پهلوم
گفتی بگو نمیگیره جامو اون
گفتی بغضم عین تیغه توو گلوم
بیا بزن تیرِ آخرو تموم
خاطره ها میان و …

تو که خوابی من با فکر تو بیدارم
خواستم فراموشت کنم خیلی راحت
میخوام ولی یاد چشات نمیذارن
ما که میدونستیم جدائیه آخر
سخته برام ندارمش باور
دیگه نگو دوست دارم
وقتی حتی خودتم نمیرسی به دادم
وقتی نزدیکمی من از خودم دور میشم
دیگه چیزیو نمیبینم و کور میشم
شاید نَمونه اینجوری نه
شاید نَمونه اینجوری نه
گفتم یکی دیگه میخوابه پهلوم
گفتی بگو نمیگیره جامو اون
گفتی بغضم عین تیغه توو گلوم
بیا بزن تیرِ آخرو تموم
نوری نمیاد تا پُره دلِ تو از تاریکی
داری توو زندگیت خودت اینو راه میدی
تیغو بزن دراومدنِ تو دستات
بزنش وسط افسردگی هات و ناامیدیت
خوبه واست بعضی وقتا تنها شی
کجا برم منتظرم نباشی
خاطره ها میان و …
تو که خوابی من با فکرِ تو بیدارم
خواستم فراموشت کنم خیلی راحت
میخوام ولی یادِ چشات نمیذارن
ما که میدونستیم جدائیه آخر
سخته برام ندارمش باور
دیگه نگو دوست دارم
وقتی حتی خودتم نمیرسی به دادم
نوری نمیاد تا پُره دلِ تو از تاریکی
داری توو زندگیت خودت اینو راه میدی
تیغو بزن دراومدنِ تو دستات
بزنش وسط افسردگی هات و ناامیدیت

DOWNLOAD

  • ۹۸/۱۲/۱۱
  • test test

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی