دانلود فیلم و آهنگ

دانلود رایگان فیلم و آهنگ

دانلود فیلم و آهنگ

دانلود رایگان فیلم و آهنگ

  • ۰
  • ۰

آهنگ دوردونه احسان دریا دل

Download New Music Ehsan Darya Del – Dordoone

دانلود آهنگ جدید احسان دریا دل به نام دوردونه با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ احسان دریا دل به نام دوردونه

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ احسان دریا دل به نام دوردونه

دردونه ی قلبم… مونس و هم همدم، دلیل هر خندم
نیستی به مو بندم
حوری و هی محشر زیادی تو کمتر…
سوخته بهارم باز؛ خسته نشی خستم
آدمت میشم اگه حوام بمونی؛ یکمی لجبازی کلی مهربونی
گم شدم تو گرمی اون دوتا چشمات

واسه من؛ ستاره نه یه کهکشونی
آدمت میشم اگه حوام بمونی؛ یکمی لجبازی کلی مهربونی
گم شدم تو گرمی اون دوتا چشمات
واسه من؛ ستاره نه یه کهکشونی
یکی و یک دونه، خانوم این خونه

شیرین و دیونه دلم بمونی میمونه…
کنار من باشی؛ به عشقِ من پاشی؛ وقتی که بیرونم منتظرم باشی
درمونه هر دردم بخندی میخندم؛ جلو خدامم باز میگم تویی حقم
آدمت میشم اگه حوام بمونی؛ یکمی لجبازی کلی مهربونی
گم شدم تو گرمی اون دوتا چشمات

واسه من؛ ستاره نه یه کهکشونی
آدمت میشم اگه حوام بمونی؛ یکمی لجبازی کلی مهربونی
گم شدم تو گرمی اون دوتا چشمات
واسه من؛ ستاره نه یه کهکشونی

DOWNLOAD

  • ۹۹/۰۱/۱۰
  • test test

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی