دانلود فیلم و آهنگ

دانلود رایگان فیلم و آهنگ

دانلود فیلم و آهنگ

دانلود رایگان فیلم و آهنگ

  • ۰
  • ۰

آهنگ مثل بارون متیار

Download New Music Matyar – Mesle Baron

دانلود آهنگ جدید متیار به نام مثل بارون با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ مثل بارون

دانلود آهنگ جدید متیار مثل بارون

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ متیار مثل بارون

قدم میزنم تو تنهاییام هی با خودم حرف میزنم من حدس میزدم که با من نمونی

تو باید بدونی که من وابستتم واست احساسی مونده یا فقط وانموده

شدی واسم غریبه دیگه حسی نمونده که بتونم کنار تو بمونم

تو قلب من جز تو کسی جایی نداره بی تو هوا بد جور میشه ابری دوباره

میباره مثل بارون بده حال دوتامون هنوزم از ته دل میخوامت

نمیفهمم با تنهایی بعد من چه جور سر کردی، کاش میگفتی باهام قراره که

مثل قبل برگردی، حیف خاطراتمون تو قلب من جز تو کسی جایی نداره

بی تو هوا بد جور میشه ابری دوباره میباره

مثل بارون بده حال دوتامون هنوزم از ته دل میخوامت

تو قلب من جز تو کسی جایی نداره بی تو هوا بد جور میشه

ابری دوباره میباره مثل بارون بده حال دوتامون هنوزم از ته دل میخوامت

  • ۹۸/۰۱/۱۳
  • test test

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی