دانلود فیلم و آهنگ

دانلود رایگان فیلم و آهنگ

دانلود فیلم و آهنگ

دانلود رایگان فیلم و آهنگ

  • ۰
  • ۰

آهنگ خدا نگهدار ایهام

Download New Music Ehaam – Khoda Negahdar

دانلود آهنگ جدید ایهام به نام خدا نگهدار با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ خدا نگهدار

دانلود آهنگ جدید ایهام خدا نگهدار

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ ایهام خدا نگهدار

ببین چه کردی تو با دل من عشق تو آخر شد قاتل من

تو میروی و من میمانم به گریه میرسم میدانم نفرین نمیکنم من عاشقم نمیتوانم

خدا نگهدار تمام لحظه های عاشقانه من خدا به همرات دلیل گریه های کودکانه من

سفر سلامت به دل بماند امید دیدار خدا نگهدار خدا نگهدار خدا نگهدار خدا نگهدار

آتش زدی تو بال و پرم را جمع کن از این شهر خاکسترم را

ولی میان خاطراتت مرا نگهدار سفر بخیر مسافر من خدانگهدار

خدا نگهدار تمام لحظه های عاشقانه من خدا به همرات دلیل گریه های کودکانه من

سفر سلامت به دل بماند امید دیدار خدا نگهدار خدا نگهدار خدا نگهدار خدا نگهدار

  • ۹۸/۰۱/۲۰
  • test test

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی